Oppstarten

Her prøver jeg meg på noe helt nytt for meg, å blogge! Kan ikke så mye ennå, men nå skal jeg lære det. Så starter vi her...

onsdag 14. juli 2010


Strikket kjole til niesen min!
Så fikk jeg lyst til å strike noe annet enn småtterier,
da ble det kjole til den minste av niesene mine.
Det var et plagg, men samtidig ikke for mye.
Nå har jeg jo ikke sett kjolen på,
for i min iver så ble kjolen en smule stor.
Ikke har jeg jo sett jenta på et halvt år heller.
Men nå er hun, mamma'n, store søstere'n
og broren her på en liten visit.
Koser meg masse, masse!
Og angående kjolen,
så har ho den til senere bruk da.
Er jo flere stevner..

3 kommentarer:

  1. Hei Sølvi! Du kommer til å finne ut av det her helt fint. Det går lett bare man kommer inn i det. Du kan jo spørre meg eller mamma hvis du har noen spørsmål:)
    Kjempefin kjole du har laget. Heldige niese!:)

    SvarSlett
  2. Sølvi da! Du må jo si fra at du har fått deg blogg! :D:D

    Så fiiiin kjolen ble! Jeg så jo du strikka på den tidligere i sommer. Du er dyktig! :)

    Legger deg til i blogglista mi. Og gleder meg til å se mer fra deg!

    KLEMMMMMMM og fortsatt god sommer ¤

    SvarSlett
  3. Du som lager så mye fint.. Du må blogge det da, jenta! :D Venter... <3

    SvarSlett